Polski Cukier chce skusić kibiców nowymi promocjami biletów

Toruński klub podsumował pierwszą rundę sezonu zasadniczego.
Klub poinformował, że pod względem frekwencji na trybunach jest na trzecim miejscu Tauron Basket Ligi. Mecze w Arenie Toruń oglądało średnio 2547 osób. Lepszy wynik pod względem frekwencji miały do tej pory tylko Zielona Góra (3296) i Włocławek (3169). Torunianie mają na trybunach więcej kibiców niż kluby ze Słupska (2191), Lublina (2183) czy Wrocławia (1997). Najgorszy pod tym względem w lidze jest Tarnobrzeg (612).

Spółka przedstawiła nowe plany polityki cenowej:

strefa VIP - 40 zł (w strefie VIP kawa/herbata, ciasto w cenie biletu)

sektor Y, W, I1, J1, K1 - 25 zł

sektor I 2/3, J 2/3, K 2/3 - 20 zł

sektor G 1/2/3, H 1/2/3, M 1/2/3, N 1/2/3 - 15 zł

Obowiązywać będą promocje:

Bilet przyjacielski4 lub więcej biletów - 20%
Bilet rodzinnyrodzice (bilet normalny) + dziecko 1 zł