Sport.pl

Oferta nie do odrzucenia. Klub koszykarski proponuje piwo za kupno karnetu

W tak nietypowy sposób fanów szuka Anwil Włocławek.
Kujawski klub ma problem, bo ruszył już ze sprzedażą karnetów na nowy sezon, ale nie ma czym kusić kibiców. Kolejny oszczędnościowy sezon Anwilu przekłada się na skład - w drużynie nie będzie gwiazd, a zespół nie jest jeszcze skompletowany. Choć włocławianie nie wiedzą jeszcze, kogo przyjdzie im oglądać - i być może podziwiać - w sezonie 2013/14, mogą już zarezerwować karnety. Te kosztują, w różnych wariantach, od 300 do 1,6 tys. zł.

Jak informuje Anwil, "specjalną promocję dla kibiców przygotował sponsor drużyny, marka Kasztelan". Każdy z pierwszych pięćdziesięciu karnetów będzie nagrodzony czteropakiem piwa. Te można odebrać podczas tradycyjnej przedsezonowej biesiady z udziałem zawodników.

Kto z nowych koszykarzy Anwilu może dać mu najwięcej?